hittade gamla minnen.

rensar hela rummet nu typ.
ska ju göra om, hittar massa gamla grejor, minnen från kompisar.
mest är det från jessica.
satt och läste ett brev som jag fått av dig jessica.
det gjorde mig tårögd, fy vad jag minns..
min du inte, nummer ett!
nu är vi som främlingar... :'/


kommer du ihåg? tre månaders bråk till ingen nytta alls. efter det var det inte samma sak längre.
vi hittade ju tillbaka men fick inte samma band.. jag kan läsa och minnas, alla skratt och allt vi någonsin gjort.
jag vill tillbaka, tillsammans med dig<3
en bästa vän till en främling..


Kommentarer
Postat av: jessica samuelsson

alla minnen med dig var så underbara.

varje gång vi va så fick jag ett minne för livet

du var min bästa vän, saknar tiden med dig!

& som du skriver, vill tillbaka <33

2009-10-11 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0