hittade en söt dikt jag skrivit till min bror.

haha förlåt att det kommer så mycket gamla saker nu.
tyckte det var lite kul! :D här kommer en ditk jag skrev till min bror.

"jag går här på stranden med min bror i handen.
den är kall men endå känner jag värme, kärleken
till min bror är stor, jag känner en trygghet som
jag bara kan känna vid dig. du har altid gjort så
mycket för mig. alltid stöttat och backat min rygg"
det står att det ska vara en fortsättning men jag hittar inte den hahahhahahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såsöt :)

är det modernt med sånna dära svarta stora kantiga glasögon? för vissa har det och det är ganska snyggt faktiskt? vart kan man hitta sånna?

är det mode med det? kommer du ha sånna?

2009-10-11 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0